ماشین ظرفشویی بوش مدل BOSCH SMS8ZDW86M

[store_name_shortcode]

قیمت محصول:

توضیحات محصول

ماشین ظرفشویی بوش مدل BOSCH SMS8ZDW86M

ظرفشویی بوش از لحاظ تنوع ساخت و مدل های زیاد محدود است! اما از هر مدلی که تولید آن را وارد بازار می کند، سعی بر ایجاد رنگ میکس یا اصطلاحا نقره ای و سفید کرده است. این موضوع در ظرفشویی 14 نفره سری 8 بوش SMS8ZDW86Q نیز صدق می کند. قبل از این عنوان این محصول به بررسی و مشخصات رننگ سیلور یعنی SMS8ZDI86Q پرداختیم. محصول مذکور نیز نسخه ای جدید با همان قابلیت های عنوان شده در رنگ سفید است. جدا از رنگ دیگر قابلیت ها تفاوتی با هم ندارند و قادر هستند تمیز کردن هر نوع ظرفی را به راحتی انجام دهند. نکته جالب در مورد ظرفشویی SMS8ZDW86M مصرف تنها 9.5 لیتر آب در هر چرخه شستشو است که با اعمال توابعی همچون ECO و یا حالت نیمه بار می توان بر این مهم نیز فایق آمد. 8 برنامه هوشمند با 6 تابع کمکی در اختیار شما خواهند بود. قابلیت اسمارت و هومشند بخشی دیگر از جذابیت های این ماشین ظرفشویی بوش است. در ضمن طول عمر بالا، کیفیت عالی و ضمانت از دیگر مواردی است که بانه می به آن توجه دارد.

ماشین ظرفشویی بوش مدل BOSCH SMS8ZDW86M

قابلیت زئولیت با HygienePlus

عظمت و کیفیت یک ظرفشویی پس از انجام عملیات شستشو معلوم می شود. حفظ ظرافت ظورف و جلوگیری از خط و خش با ظاهر درخشان همگی دال بر کیفیت معقول و منحصر به فرد محصول هستند. بوش 2023 سری 8 سفید SMS8ZDW86M دارای این ویژگی شاخص است. در واقع زئولیت اثبات کننده این فرانید است و می تواند هیجان را به همراه بیاورد. خشک کردن ظروف پس از شستشو عاملی بر حذف لکه و درخشندگی آنها است که بسیاری از ماشین ها از این موهبت بی بهره هستند. بوش این قابلیت را زئولیت می نامد. فناوری که رطوبت را از بین می برد و به واسطه تغییر دما قادر است که ظروف را خشک و از ایجاد لکه جلوگیری به عمل آرود. Zeolith تنها نیست و قابلیتی دیگر تحت عنوان HygienePlus را نیز همراه خود دارد. شستشو بهداشتی و استاندارد که از یک طرف روی میکروب زدایی به هنگام شستشو تاثیر دارد و از طرفی دیگر روی سلامت دستگاه استمرار می ورزد. بوش SMS8ZDW86M کیفیت عالی را به صورت دائم و همه جانبه در نظر دارد تا کاربر از خرید محصول مشابه بی نیاز باشد.

ظاهر بی نظیر و درخشان SMS8ZDW86M

ظاهری این ظرفشویی نکات جالبی را در خود وضع کرده است. از بدنه ای به جنس استیل ضد زنگ گرفته تا ابعاد استاندارد و وزن ایده الی که دارد. هر کاربری می توان به ظاهر مدرن SMS8ZDW86M ببالد و از کیفیت معقول آن ابراز رضایت نماید. نکته جالب در مورد ظاهر به وجود پنل لمسی مخفی آن بر می گردد که روی لبه قرار گرفته است. این پنل تمام برنامه و توابع را در خود گرفته و به نوعی مدیریت ظرفشویی را بر عهده دارد. همچنین لازم به ذکر است که یک نمایشگر شکیل نیز روی بدنه قرار داده شده که زمان اتمام چرخه شستشو را نشان می دهد. بدنه کاملا ساده و درب رو به جلو باز می شود. قسمتی پشتی نیز به دو ورودی آب گرم و سرد مجهز شده که برای شستن ظروف لازم است. از همه این موارد مهمتر وجود قابلیت یا شیری مطمان به نام AquaStop می باشد. این فناوری در صورت بروز مشکل هنگان بارگیری و نشت آب، عملا فرایند شستشو قطع و دستگاه خاموش می شود تا از مصرف آب نیز صرفه جویی به عمل آید. زیبایی ظاهر جزئی از ساخت بوش در این محصول است.

حرکت آرام و بی صدا با EcoSilence Drive

تقریبا همه ما بوش را با موتور با کیفیت در کنار طول عمر زیاد و کیفیت معقول می شناسیم. این مهم در SMS8ZDW86M باری دیگر خود را نشان داده است. این مجصول دارای موتوری کم مصرف، بی صدا و با قدرت است که به راحتی نیاز را مرتفع و آرامش را برقرار خواهد کرد. ماشین ظرفشویی با موتور EcoSilence Drive تمیز کردن موثر را همراه با سطح صدای کم ارائه می دهد. جریان از این قرار است که قطعات محدود و اصطکاک ناچیز است حال اینکه نیاز نیز مرتفع خواهد شد. موتور بدون برس و کم مصرف به آرامی و بی صدا کار می کند. سطح صدا تنها 38 دسی بل شناسایی شده که در نوع خود بی نظیر است. از دید کارشناسان این ظرفشویی بی صداترین محصول بوش است که با عملکری بی نظیر به صورت مستمر همواره می درخشد. با این عملکرد قطعا شما نیز عاشق بوش SMS8ZDW86M خواهید شد.

ساختار داخلی انعطاف پذیر

بوش SMS8ZDW86M در کنار سایر موارد مذکور یک جعبه بسیار حرفه ای برای نگهداری ظروف است! ظرفیت این محصول 14 نفره است تا در یک سیکل شستشو به راحتی ظروف زیادی را تمیز کرد. نکته جالب در مورد ساختار داخلی جنس استیل ضد زنگ و بازوهای قدرتمند است. اولین شاخص این قسمت شستشو 360 درجه با آب پاش جدید است. یک اهرم به صورت دورانی آب را با فشاری مناسب پخش می کند. سه طبقه با سه سبد کشویی عامل بارگذاری ظروف هستند. این قسمت نیز از وجود فناوری های ریز بی بهره نشده است. سبدهای Max Flex مهمترین بخش طراحی بوش سری 8 است. این سبدها با سبد پایینی پایدارتر و قلاب‌های بازشو برای قرار دادن آسان اقلام بزرگ، فرآیند را آسان‌تر می‌کنند. با قرار دادن ظروف به صورت استاندارد می توان از ظرفیت موجود به صورت بهینه بهره برد. در نظر داشته باشید که درطراحی به کوچک ترین نکات توجه شده است. به عنوان مثال ظروف شیشه ای با طراحی خاص، میله های ضد لغزش و قفسه های لیوان و فنجان از لیز خوردن ظروف شیشه ای شما جلوگیری می کند.

8 برنامه شستشو با توابع کمکی

برنامه های شستشو در SMS8ZDW86M به صورت کاملا هوشمند اعمال شده است. این برنامه ها به تفکیک ظروف کمک می کند و اجازه می دهد شستشو باب میل باشد! درخشندگی ظروف لحاظ شده و بر روی نتیجه ایده ال حساب باز شده است. برنامه جدید Glass 40° نمونه ای عینی از این برنامه ها است. به لطف این قابلیت لیوان و ظروف کریستالی با دما مناسب و قدرت ایده ال شسته می شوند تا در نهایت درخشندگی جزئی از نمایش باشد. در کنار این برنامه ها می توان به توابع کمکی همچون VarioSpeed ​​Plus ،ExtraDry ،HalfLoad اشاره کرد. 6 تابع برای ترکیب با برنامه ها آماده هستند که قادر به حذف هر گونه لکه ای از ظروف شیشه ای و پلاستیکی می باشند. حالت نیم بار و یا ECO در کنار ExtraRinse همه حکایتی از این موضوع هستند. همه این برنامه ها و توابع توسط پنل لمسی هوشمند ظرفشویی SMS8ZDW86M قابل اعمال شدن است. این محصول همه چیز تمام است تا نشان دهد که زندگی مدرن هدیه بوش برای کابران علاقه مند به این برند است.

جمع بندی

ظرفشویی از فشار آب با مواد شوینده برای شستن ظروف استفاده می کند! ظرفشویی بوش 14 نفره زئولیت دار 2023 سفید مدل SMS8ZDW86Q با دنبال کردن این هدف به خوبی خود را مطرح ساخته و توانسته بسیار ایده ال رفتار کند! قیمت عالی و کیفیت بی نظیر با ظاهر شکیل همگی نشانی از اعتبار این محصول هستند. با ما تماس گرفته و ثبت سفارش را انجام دهید تا این محصول را با گارانتی و خدمات پس از فروش به شما تقدیم کنیم.

نقد و بررسی تخصصی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین ظرفشویی بوش مدل BOSCH SMS8ZDW86M”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.